План роботи
ЗАТВЕРДЖЕНО
Директором Старосільської ЗОШ І-ІІІ ступенів Мунтян А.І. | ПОГОДЖЕНО
Методистом КУ «Саратський РМК з питань освіти» Бєлоус О.І. |
|
|
|
|
|
|
РІЧНИЙ ПЛАН
роботи соціального педагога
Челомбітко Лариси Дионісівни
Старосільська ЗОШ І-ІІІ ступенів
на 2020-2021 н.р.
Вступ
Соціальний педагог-Челомбітко Лариса Дионісівна, вчитель англійської мови та літератури, на посаді соціального педагога -0,75 ставки(30 годин на тиждень).
Нормативно-правова база, на якій ґрунтується діяльність соціального педагога: Конституція України; Закони України: «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про запобігання та протидію домашньому насильству», «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків», «Про соціальну роботу з сім’ями, дітьми та молоддю», «Про охорону дитинства», «Про соціальні послуги», "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)"; Наказ МОНУ від 22.05.2018 № 509 "Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України"; Наказ МОНУ від 02.10.2018 року № 1047 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо виявлення реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами"; Лист МОНУ від 27.07.2020 № 22.1/10-1495 "Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2020-2021 н.р."; Лист МОНУ від 20.07.2020 № 1/9-385 "Деякі питання організації виховного процесу у 2020/2021 н.р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок"; Лист МОНУ від 24.07.2019 № 1/9-477 "Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України"; Лист ІМЗО від 30.10.2018 № 1/9-656 "Про перелік діагностичних методик щодо виявлення та протидії домашньому насильству відносно дітей"; Лист МОНУ від 18.05.2018 № 1/11-5480 "Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству"; Лист ІМЗО від 15.05.2018 № 22.1/10-1529 "Про курси підвищення кваліфікації практичних психологів та соціальних педагогів" та інші акти законодавства України.
І.Аналітична частина
Соціально-педагогічний патронаж, який здійснює соціальний педагог, сприяє взаємодії закладу освіти, сім’ї і суспільства у вихованні здобувачів освіти, їх адаптації до умов соціального середовища, забезпечує консультативну допомогу батькам.
Протягом першого семестру, був здійснений контроль за адаптацією учнів 5 класів до нових умов навчання.
З учнями 6-11 класів за запитом адміністрації було проведено моніторингове дослідження за методиками – опитувальник «Я вдома», «Твоє харчування», «Відвертість».
Також з учнями 5-11 класів були проведені круглі столи та тренінги на теми: «Спілкування з однолітками», «Шкільному булінгу скажемо - НІ», «Як протистояти тиску однолітків», «Стоп булінг», «Безпека спілкування у мережі Інтернет».
Були проведені також тренінги серед учнів щодо профілактики залежностей, торгівлі людьми, оволодіння правилами відкритого та ефективного спілкування, збереження здоров'я.
Для учнів 5-6 класу викладається факультативний курс Етика ,метою якого є формування соціально зрілої особистості, підвищення відповідальності молоді перед шлюбом та сімейним життям .
Протягом навчального року відбувалася робота з батьками: консультації, виступи на батьківських зборах: «Як правильно будувати довірливі відносини між батьками і дітьми ?»
Протягом семестру ,проводилась консультативна робота з учнями, батьками, педагогами. Кількість наданих консультацій 55: учням -28(основні проблеми звернення :психологічні особливості міжособистісних стосунків, гендерні взаємини підвищення самооцінки та впевненості у собі, формування емоційно-вольової сфери ,взаємини у сім'ї ,улагодження конфліктних питань, профілактика порушень навчальної дисципліни ,запобігання психологічного тиску серед однолітків та витіснення агресивної поведінки ,профілактика пропусків уроків без поважних причин )батькам -9, формування позитивних рис характеру ,профілактика порушень навчальної дисципліни .
ІІ. Цілепокладаюча частина
Основною метою моєї роботи є здійснення соціально-педагогічного патронажу в закладі освіти ,що сприятиме взаємодії педагогічних працівників закладу освіти ,сім'ї і суспільства у вихованні здобувачів освіти ,їх адаптації до умов соціального середовища , надання консультативної допомоги всім учасникам освітнього процесу.
Основні завдання в роботі соціального педагога:
1. Соціально-педагогічне дослідження з метою виявлення соціальних та особистісних потреб та проблем учасників освітнього процесу.
2. Охорона дитинства та соціальна підтримка сімей.
3. Створення належних умов для оптимального розвитку творчої особистості дитини в умовах полікультурного середовища.
4. Формування навичок здорового способу життя у здобувачів освіти.
5. Здійснення професійної орієнтації старшокласників.
6. Заходи з підготовки здобувачів освіти до самостійного життя та створення сім’ї.
7. Соціалізація дітей у суспільстві.
Тема над якою працює заклад освіти :
«Розвиток творчого потенціалу вчителів та формування ключових компетенцій учнів. Створення виховного середовища, сприятливого для формування морально-духовної та життєво – компетентної особистості», метою якої є попередження проблеми, своєчасне її виявлення та усунення причини, які сприяють її виникненню, забезпечення профілактики різноманітних негативних явищ (моральних, фізичних, соціального характеру ), відхилень у поведінці учнів, їх спілкуванні.
ІІІ. Змістова частина
№з/п | Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти. Форми та види роботи. | Термін проведення | Цільова група/ аудиторія | Відмітка про виконання | ||
1. | Діагностика | |||||
1.1 | Складання соціальних паспортів класів | Вересень, січень | Учні 1-11 класів |
| ||
1.2 | Облік дітей та сімей «групи ризику». Упорядкування банку даних дітей із соціально незахищених та пільгових категорій сімей
| Жовтень, лютий | Учні 1-11 класів |
| ||
1.3 | Виявлення та складання обліково-статистичних карток на дітей пільгових категорій
| Вересень, жовтень | Учні 1-11 класів |
| ||
1.4 | Проведення обстеження житлово-побутових умов проживання сімей учнів | Протягом року (за необхід.) | Учні 1-11 класів |
| ||
1.5 | Соціально-педагогічне дослідження конфліктів, випадків жорстокого поводження серед учасників навчально-виховного процесу
| Протягом року | Учні, батьки, вчителі |
| ||
1.6 | Дослідження професійної спрямованості учнів 9-11 класів | Січень-лютий | Учні 9-11 класів
|
| ||
1.7 | Дослідження процесу соціальної адаптації учнів | Протягом року | Учні 1, 5 класів |
| ||
1.8 | Соціально-педагогічне спостереження за поводженням учнів на уроках та перервах | За зверненням класних керівників, педагогів | Класні колективи 1-11 класи |
| ||
1.9 | Діагностичні бесіди | Протягом року | Класні керівники, учні 1-11 класів, батьки |
| ||
2. | Корекція (корекційно-розвиткова функція) | |||||
2.1 | Індивідуальна корекційна робота з батьками учнів, які мають низьку мотивацію до навчання, низькі показники навчальної успішності, прояви дезадаптації.
| Протягом року | Батьки |
| ||
2.2 | Виступ на педконсліумі з питань адаптації п’ятикласників «Умови успішної адаптації п’ятикласників»
| Грудень | Педколектив |
| ||
2.3 | Робота з учнями, які виховуються у сім’ях, що перебувають у складних життєвих обставинах щодо покращення внутрисімейних стосунків, умов проживання.
| Протягом року | Учні 1-11 класів та їх близьке оточення |
| ||
2.4 | Тиждень сімейного виховання: -заняття з елементами тренінгу «Система сімейних цінностей» | Травень | Учні 10-11 класів |
| ||
2.5 | Корекційно-розвивальна програма «Подолання агресивної поведінки підлітків» | Протягом року (за зверненням) | Учні «групи ризику» 6-11 класів |
| ||
3. | Профілактика | |||||
|
|
|
|
| ||
3.1 | Проведення профілактичної роботи з попередження правопорушень серед учнів (індивідуальні та групові заходи)
| Протягом року | Учні 1-11 класів |
| ||
3.2 | Робота з дітьми «групи ризику», дітьми під опікою, дітьми з особливими освітніми потребами, дітьми з соціально-незахищених сімей
| Постійно | Учні |
| ||
3.3 | Профілактика міжособистісних та внутрисімейних конфліктів | За необхідністю | Учні 1-11 класів, батьки, вчителі |
| ||
3.4 | Контроль за функціонуванням сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах | Постійно
| Учні та їх близьке оточення |
| ||
3.5 | Профілактика безпритульності та жебрацтва, бездоглядності, суїцидальних намірів, кібернебезпеки
| За необхідністю
| Учні 1-11 класів |
| ||
3.6 | Участь у засіданнях педагогічної ради, ради з профілактики правопорушень, педконсиліуму, міністерства учнівського самоврядування «ТЕМП» | Протягом року
| Адміністрація школи, педколектив, представники учнівського самоврядування |
| ||
3.7 | Участь у проведенні профілактичних та благодійних акцій
| Протягом року | Учні 1-11 класів, вчителі |
| ||
3.8 | Робота з учнями, які мають проблеми у навчанні, учнями, які без поважних причин пропускають уроки та їх батьками
| Протягом року | Учні, батьки учнів
|
| ||
3.9 | Участь у декадах та тижнях:
{C}- правового виховання: тренінгове заняття «Як не потрапити в тенета торгівця людьми»;
-акція «16 днів без насильства»: тренінг «Єднаймося проти булінгу»
{C}- Всесвітній День відмови від паління: бесіда «Паління не для нас»
{C}- Всесвітній День боротьби зі СНІДом тренінг «Поговоримо про ВІЛ/СНІД»
{C}- Бесіда з елементами тренінгу «Безпечний Інтернет»
{C}- тиждень психології: бесіда з елементами тренінгу «Сімейні стосунки без проблем»; тренінг «Я і мій клас»
{C}- Робота з пропаганди здорового способу життя серед учнів в рамках роботи літнього пришкільного табору відпочинку: тренінг «Моє здоров’я-мій успіх.»
|
Жовтень
Листопад-Грудень
Листопад
2 грудня 2019р.
Лютий
Березень
Червень |
Учні 7-9 класів
Учні 8-9 класів Учні 8-11 класів Учні 8-х класів Учні 6-х класів Учні 7-8 класів; учні 3-4 класів Учні 1-4 класів |
| ||
3.10 | Виступ для батьків учнів:
{C}- «Виявлення та профілактика негативних проявів у поведінці дітей» | За зверненням класних керівників | Батьки
|
| ||
4. | Навчальна діяльність | |||||
5. | Консультування | |||||
5.1 | Групові та індивідуальні просвітницькі бесіди з різних питань соціального життя: - зі здобувачами освіти; - з педагогами; - з батьками
| Протягом року(за зверненням) | Учасники освітнього процесу |
| ||
5.2 | Надання профілактичних та корекційно-розвиткових консультацій та рекомендацій учасникам освітнього процесу: -за результатами діагностичних досліджень; -з питань пільг та гарантій членам соціально-незахищених сімей; -з питань профілактики дезадаптації та девіації в дитячих колективах; -з питань організації дозвілля дітей «групи ризику», їх зайнятості соціально-корисними справами; -з питань удосконалення міжособистісних стосунків тощо
| Протягом року (за зверненням) | Учасники освітнього процесу |
| ||
6. | Зв’язки з громадськістю | |||||
6.1 | Охорона дитинства, профілактика правопорушень та злочинів | Протягом року | Служба у справах дітей Саратської райдержадміністрації |
| ||
6.2 | Профілактики правопорушень, попередження негативних явищ у дитячому середовищі та сім’ях учнів | Протягом року |
|
| ||
6.3 | Охорона дитинства, попередження складних життєвих обставин в сім’ях, супроводу прийомних та опікунських сімей
| Протягом року |
|
| ||
6.4 | Профорієнтація учнів старших класів | Протягом року | Саратський районний центр зайнятості |
| ||
6.5 | Охорона здоров я, здорового способу життя, профілактика небезпечних захворювань учнів | Протягом року | Саратська центральна районна лікарня |
| ||
6.6 | Відвідування соціальних педагогів навчальних закладів району з метою обміну досвідом | Протягом року | Соціальні педагоги навчальних закладів району |
| ||
6.7 | Участь учнів 1-11 кл. у акціях | Протягом року |
|
| ||
6.8 | Організація безкоштовного харчування учнів:звірка даних з приводу державних виплат малозабезпеченим сім’ям, пільг, якими користуються сім’ї учнів | Протягом року | Управління праці та соціального захисту населення |
| ||
6.9 | Оздоровлення учнів
| Протягом року | Відділ сім’ї, молоді та спорту Саратської райдержадмін |
| ||
7. | Просвіта | |||||
7.1 | Виступ для батьків учнів:
- «Виховання щасливої людини»
| За зверненням класних кервників | Батьки
|
| ||
7.2 | Декада ціннісного ставлення до себе: {C}- тренінг: «В колі друзів»(1-2 класи); караван історій «Альтруїзм у дії»(5-6 класи)
| Вересень
| Учні 1-2, 5-6 класів
|
| ||
7.3 | Декада ціннісного ставлення до праці: {C}- тренінг «Професія, як покликання», бесіда «Основи тайм-менеджменту»
| Листопад
| Учні 9-11 класів
|
| ||
7.4 | Виступ для педагогів: {C}- «Питання соціалізації здобувачів освіти та організації безпечного освітнього середовища»
| Січень | Педколектив |
| ||
7.5 | Цикл занять «Критичне мислення:засоби оцінювання й цілеспрямованого розвитку»- | Протягом року | Представники учнівського самоврядування (ТЕМП) |
| ||
8. | Інше (організаційно-методична, соціально-захисна функція) | |||||
8.1 | Планування роботи | Постійно |
|
| ||
8.2 | Проведення паспортизації класів | Вересень, січень | Класні керівники
|
| ||
8.3 | Сприяння забезпеченню учнів пільгової категорії безкоштовним харчуванням | Протягом року | Учні пільгових категорій |
| ||
8.4 |
- складання списків учнів для літнього відпочинку та оздоровлення; - участь в організаційних нарадах; - збір заяв та документів на оздоровлення учнів (1-10 класів). | Травень | Учні 1-10 класів
|
| ||
8.5 | Складання аналітичних та статистичних звітів | Травень |
|
| ||
8.6 | Обробка результатів діагностики | Протягом року |
|
| ||
8.7 | Підготовка до виховних годин, занять, бесід, семінарів тощо
| Протягом року |
|
| ||
8.8 | Участь у семінарах, нарадах, методоб’єднаннях соціальних педагогів | Протягом року | Соціальні педагоги району |
| ||
8.9 | Підготовка до виступів на батьківських зборах, педрадах, з профілактики правопорушень
| Протягом року |
|
| ||
8.10 | Оформлення облікової документації соціального педагога
| Протягом року |
|
| ||
8.11 | Складання та оформлення тематичних тек | Протягом року
|
|
| ||
8.12 | Підвищення професійної компетентності. Опрацювання нормативних документів з правових питань
| Протягом року
|
|
| ||
8.13 | Організація роботи з самоосвіти-робота з Інтернет-ресурсами, періодичною пресою та фаховою літературою, проходження вебінарів, курсів, тренінгів.
| Протягом року |
|
| ||
ГРАФІК РОБОТИ
соціального педагога
Старосільської ЗОШ-І-ІІІ ступенів
Челомбітко Лариси Дионісівни (0,75 ставка, 30 годин)
Дні роботи | З якого часу | До якого часу |
Понеділок | 8.00 | 14.00 |
Вівторок | 8.00 | 14.00 |
Середа | 8.00 | 14.00 |
Четвер | 8.00 | 14.00 |
П'ятниця | 8.00 | 14.00 |
|
|
|
План роботи
соціального педагога
Челомбітко Лариси Дионісівни
Старосільської ЗЗСО І-ІІІ ступенів
2021-2022 н.р.
Дата | Напрям діяльності | Кількість годин | Цільова аудиторія | Кількість осіб | Форма/зміст роботи | Примітки |
03.02 | Діагностика
Профілактика
Просвіта
Інше | 4
4 | Учні 7 класів
Учні 1-2 класів
Педагоги | 12
45
| Діагностика для підлітків ,що мають труднощі в стосунках з батьками «Підлітки про батьків»(методика Шафера).
Заняття з елементами казко терапії « Космічна подорож до планети «Комп'ютери»».
Тренінг « Вирішуємо конфлікти мирним шляхом»
Заповненння щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру.
|
|
04.02 | Діагностика
Просвіта
Інше | 4
4 | Учні 8 кл.
Учні 3-4 кл.
| 18
24
| Діагностика для підлітків ,що мають труднощі в стосунках з батьками «Підлітки про батьків»(методика Шафера)
Заняття з елементами казко терапії « Космічна подорож до планети «Комп'ютери»».
Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка рекомендацій.
|
|
Дата | Напрям діяльності | Кількість годин | Цільова аудиторія | Кількість осіб | Форма/зміст роботи | Примітки |
05.02
| Діагностика
Профілактика
Інше | 4
4 | Учні 9 кл
Учні 5 класу
| 14
17 | Діагностика для підлітків ,що мають труднощі в стосунках з батьками «Підлітки про батьків»(методика Шафера)
Заняття з елементами тренінгу « Інтернет - за і проти ».
Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. |
|
06.02
| Профілактика
Консультування
Інше | 4
4 | Учні 6 класу
Батьки | 28
2 | Заняття з елементами тренінгу « Інтернет - за і проти ».
Індивідуальні та групові консультації для батьків і педагогів на тему : «Як подолати агресію»
Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка рекомендацій.
|
|
Дата | Напрям діяльності | Кількість годин | Цільова аудиторія | Кількість осіб | Форма/зміст роботи | Примітки |
07.02 | Просвіта
Профілактика
Звязки з громадськістю
Інше | 4
4 | Учні 9 класу
Учні 7 класу
Педагоги , адміністрація | 14
13
11 | Відверта розмова « Здорове харчування підлітка»
Заняття з елементами тренінгу « Інтернет - за і проти ».
Співпраця з педагогами , адміністрацією навчального закладу.
Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру.
|
|
10.02 | Просвіта
Профілактика
Інше | 4
4 | Учні 8 класу
Учні 9 класу
| 19
83
| Відверта розмова « Здорове харчування підлітка»
Заняття з елементами тренінгу « Інтернет - за і проти ».
Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка п рекомендацій.
|
|
Дата | Напрям діяльності | Кількість годин | Цільова аудиторія | Кількість осіб | Форма/зміст роботи | Примітки |
11.02 | Профілактика
Консультування
Інше | 4
4 | Учні 9 класу
Класні керівники 5 - 11 класів
| 15
7
| Заняття з елементами тренінгу « Інтернет - за і проти ».
Консультування «Міжособисті, шкільні, самооціночні проблеми учнів»
Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького та профілактичного характеру.
|
|
12.02 | Навчальна діяльність
Профілактика
Консультування
Інше | 4
4 | Педагоги, батьки
Учні 10 -11 класу
Класний керівник 1 класу | 60
27
1 | Формування моделі поведінки у або як поводити себе в конфліктній ситуації з різними типами людей.
Заняття з елементами тренінгу « Ти – особливий».
Бесіди з вчителями про індивідуальні особливості першокласників та проблеми, які були виявленні під час дослідження готовності до шкільного навчання. Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка рекомендацій.
|
|
Дата | Напрям діяльності | Кількість годин | Цільова аудиторія | Кількість осіб | Форма/зміст роботи | Примітки |
13.02 | Профілактика
Консультація
Інше | 4
4
| Учні 9 класу
Учні цих категорій
| 17
4
| Заняття з елементами тренінгу «Світ професій»
Консультативні бесіди з учнями «групи ризику», дітьми-сиротами та позбавленими батьківського піклування.
Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. |
|
14.02 | Просвіта
Профілактика
Інше | 4
4 | Учні 11 класу
Учні 9, 10 ,11 класів
| 12
35 | Заняття з елементами тренінгу « Світ професій»
Тренінг «Життя-найвища цінність».
Складання розгорнутої психолого-педагогічної характеристики на дитину та індивідуального плану розвитку. Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробкаа рекомендацій.
|
|
Дата | Напрям діяльності | Кількість годин | Цільова аудиторія | Кількість осіб | Форма/зміст роботи | Примітки |
17.02 | Консультування
Просвіта
Інше | 4
4 | Діти учасників АТО
Педагоги
| 9
34
| Консультування учасники освітнього процесу родичі яких перебувають у зоні АТО.
Виступ на педраді « Особливості успішної адаптації учнів 1. 5, 10 класів»
Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру.
|
|
18.02 | Консультування
Діагностика
Інше | 4
4 | Учні 5, 10 класів
Учні 1, 5, 10 кл | 35
60 | Групове психологічне консультування учнів з «Проблеми адаптації учнів до нових умов навчання та виховання»
Відвідування уроків у 1,5,10-х класах з метою вивчення індивідуальних, психологічних особливостей учнів методом спостереження.
Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка рекомендацій.
|
|
Дата | Напрям діяльності | Кількість годин | Цільова аудиторія | Кількість осіб | Форма/зміст роботи | Примітки |
19.02 |
Звязки з громадськістю
Просвіта
Профілактика
Інше |
4
4 |
Діти, класні керівники,адміністрація, психолог
Педагоги
Учні 6-7 класів |
7
11 |
Відвідування учнів вдома(за необхідністю).
Виступ на педраді « Причини шкільної неуспішності»
Заняття з елементами тренінгу « Шляхи подолання агресії»
Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів характеру. |
|
20.02 | Діагностика
Консультування
Інше | 4
4 | Учні 9 ,10, 11 класів
Класні керівники | 47
1 | Діагностика суїцидальних нахилів
Консультування з особистісних питань
Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка рекомендацій. |
|
Дата | Напрям діяльності | Кількість годин | Цільова аудиторія | Кількість осіб | Форма/зміст роботи | Примітки |
21.02 |
Просвіта
Профілактика
Діагностика
Інше |
4
4 |
Педагоги
Учні 4 класів
Учні цих категорій |
34
21
6 |
Виступ на педагогічній раді за результатами діагностичного дослідження..
Заняття з елементами тренінгу « Попереду к нас 5 клас».
Проведення спостереження за дитиною з метою вивчення індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб.
Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. |
|
24.02 |
Діагностика
Просвіта
Інше |
4
4 |
Учні цих категорій
Педагоги |
6
14
|
Проведення спостереження за дитиною з метою вивчення індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб.
Виступ «Індивідуально-психологічні особливості дітей дошкільного віку і необхідне врахування їх у процесі виховання»
Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка психологічних рекомендацій. |
|
Дата | Напрям діяльності | Кількість годин | Цільова аудиторія | Кількість осіб | Форма/зміст роботи | Примітки |
25.02 |
Діагностика
Профілактика
Інше |
4
4 |
Учні школи
Учні 6 класу Учні 7 класу
|
45
35 |
Виявлення дітей, у яких виникають труднощі у навчанні, спілкуванні та взаємодії з оточуючими; визначення причин цих труднощів; при потребі, скерування до відповідних фахівців з метою встановлення причин та надання допомоги.
Заняття з елементами тренінгу « Я і мій клас».
Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. |
|
26.02 |
Профілактика
Просвіта
Інше |
4
4 |
Учні 8 - 9 класів
Батьки , педагоги |
28
112 |
Заняття з елементами тренінгу « Я і колектив»».
Заняття з елементами тренінгу « Насилля в сімї»
Складання розгорнутої психолого-педагогічної характеристики на дитину та індивідуального плану розвитку. Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка рекомендацій. |
|
Дата | Напрям діяльності | Кількість годин | Цільова аудиторія | Кількість осіб | Форма/зміст роботи | Примітки |
27.02 |
Просвіта
Профілактика
Інше |
4
4 |
Педагоги
Учні 3-4 класів
|
34
28 |
Виступ на педраді « Індивідуальні особливості першокласників»
Заняття з елементами тренінгу « Світ уваги»
Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. |
|
28.02 |
Консультування
Профілактика
Інше |
4
3 |
Соц.педагог, Психолог, комісія
Учні 3-4 класу |
35
27 |
Здійснення соціального патронажу сімей
Заняття з елементами тренінгу « Світ уваги»
Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка рекомендацій.
|
|
Дата | Напрям діяльності | Кількість годин | Цільова аудиторія | Кількість осіб | Форма/зміст роботи | Примітки |
02.03 | Діагностика
Профілактика
Консультування
Інше | 4
4 | Педагоги
Учні 5 класів
Класний керівник 5 класу | 23
15
1 | Діагностика рівня емоційного вигорання за методикою В.В.Бойко.
Заняття з елементами тренінгу «Здоров 'я – найвища цінність».
Надання рекомендацій « Причини дезадаптації»
Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру.
|
|
03.03 |
Профілактика
Інше |
4
4 |
Учні 5 класу
Учні 9 класу |
15
15 |
Заняття з елементами тренінгу «Здоров 'я – найвища цінність».
Заняття з елементами тренінгу «Як уникнути стресу».
Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка рекомендацій.
|
|
Дата | Напрям діяльності | Кількість годин | Цільова аудиторія | Кількість осіб | Форма/зміст роботи | Примітки |
04.03 |
Профілактика
Навчальна діяльність
Інше |
4
4 |
11 класу
Батьки
|
15
6 |
Заняття з елементами тренінгу «Як уникнути стресу».
Підвищення соціальної грамотності батьків у вихованні дитини. Бесіди « Взаємини в сім ї», « Можливі наслідки жорстокого поводження з дітьми , насильства.»
Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру.
|
|
05.03 |
Профілактика
Просвіта
Інше |
4
4 |
1 -2 класів
Педагоги , Батьки |
25
34 |
Заняття з елементами тренінгу « Будь чемним».
Виступ «Взаємини в системі «батьки-діти».
Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка рекомендацій.
|
|
Дата | Напрям діяльності | Кількість годин | Цільова аудиторія | Кількість осіб | Форма/зміст роботи | Примітки |
06.03 |
Консультування
Профілактика
Інше |
4
4 |
Учні цих категорій
Учні 8 – 9 класу
|
3
22 |
Консультативні бесіди з учнями «групи ризику», дітьми-сиротами та позбавленими батьківського піклування.
Заняття з елементами тренінгу « Протидія булінгу в дитячому середовищі».
Заповненння щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. |
|
10.03 |
Профілактика
Інше |
4
4 |
Учні 10 класу Учні 11 класу
|
14 15
45 |
Заняття з елементами тренінгу « Протидія булінгу в дитячому середовищі».
Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка рекомендацій.
|
|
Дата | Напрям діяльності | Кількість годин | Цільова аудиторія | Кількість осіб | Форма/зміст роботи | Примітки |
11.03 |
Діагностика
Консультування
Інше |
4
4 |
Учні 5 ,10 класу
Маслюк О.О
|
30
1
|
Поглиблене психологічне дослідження причин дезадаптації (1 зріз).
Консультування « Встановлення довірливих стосунків між проблемним підлітком та класним керівником»
Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру.
|
|
12.03 |
Профілактика
Інше |
4
4
|
Учні 3-4 класів
|
|
Заняття з елементами тренінгу « Мої права»
Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка рекомендацій.
|
|
Дата | Напрям діяльності | Кількість годин | Цільова аудиторія | Кількість осіб | Форма/зміст роботи | Примітки |
13.03 |
Профілактика
Консультування
Інше |
4
4 |
Учні1- 2 класу
Класний керівник 3 класу |
24
1 |
Заняття з елементами тренінгу « Хоч я і маленький , але маю право».
Консультування « Згуртування класного колективу»
Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру.
|
|
16.03 |
Профілактика
Інше |
4
4 |
Педагоги
Учні 11 класу
|
24
13 |
Заняття з елементами тренінгу « Профілактика емоційного вигорання»
Заняття з елементами тренінгу «Підготовка до ЗНО»
Складання розгорнутої психолого-педагогічної характеристики на дитину та індивідуального плану розвитку. Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка психологічних рекомендацій.
|
|
Дата | Напрям діяльності | Кількість годин | Цільова аудиторія | Кількість осіб | Форма/зміст роботи | Примітки |
17.03 |
Профілактика
Консультування
Інше |
4
4 |
Учні 5 класу
Педагоги |
15
24 |
Заняття з елементами тренінгу « Мій клас».
Надання психологічних рекомендацій «Взаємини в системі «педагоги-діти».
Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру.
|
|
18.03 |
Профілактика
Інше |
4
4 |
Учні 7 – 9 класу
|
55
|
Заняття з елементами тренінгу « Стоп булінг»
Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка рекомендацій.
|
|
Дата | Напрям діяльності | Кількість годин | Цільова аудиторія | Кількість осіб | Форма/зміст роботи | Примітки |
19.03 | Профілактика
Інше | 4
4 | Учні 8 класу Учні 9 класу
| 26
| Заняття з елементами тренінгу « Шляхи вирішення конфліктів».
Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру.
|
|
20.03 | Консультування
Інше | 4
4 | Батьки
Учні цих категорій
| 16 | Консультації для батьків щодо труднощів у сімейному вихованні.
Соціально – педагогічна допомога учням , що мають проблеми в навчання та поведінці.
Ознайомлення з фаховими періодичними виданнями.Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка рекомендацій.
|
|
Дата | Напрям діяльності | Кількість годин | Цільова аудиторія | Кількість осіб | Форма/зміст роботи | Примітки |
23.03 |
Інше |
8 |
|
|
Ознайомлення з фаховими виданнями.Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру.
|
|
24.03 |
Інше |
8 |
|
|
Оновлення куточку соціально психологічної служби. Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка психологічних рекомендацій.
|
|
Дата | Напрям діяльності | Кількість годин | Цільова аудиторія | Кількість осіб | Форма/зміст роботи | Примітки |
25.03 |
Інше |
8 |
|
|
Поновлення карток соціального супроводу. Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру.
|
|
26.03 |
Інше |
8 |
|
|
Виготовлення буклетів ,брошур. Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка рекомендацій.
|
|
Дата | Напрям діяльності | Кількість годин | Цільова аудиторія | Кількість осіб | Форма/зміст роботи | Примітки |
27.03 |
Інше |
8 |
|
|
Робота над планування на квітень. Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру.
|
|
30.03 |
Профілактика
Інше |
4
4 |
Учні 7 класу Учні 8 класу Учні 9 класу
|
|
Заняття з елементами тренінгу « Геть насильство над дітьми».
Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка рекомендацій.
|
|
Дата | Напрям діяльності | Кількість годин | Цільова аудиторія | Кількість осіб | Форма/зміст роботи | Примітки |
31.03 |
Консультування
Просвіта
Інше |
4
4
|
Учень 9 класу
Педагоги |
1 |
Консультування з особистісних питань
Заняття з елементами тренінгу «Причини агресивної поведінки».
Складання розгорнутої психолого-педагогічної характеристики на дитину та індивідуального плану розвитку. Оновлення інформаційного куточку. Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру.
|
|