Старосільська ЗОШ І-ІІІ ступенів Саратської районної ради Одеської області

   





План роботи

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Директором                                    Старосільської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Мунтян А.І.

ПОГОДЖЕНО

 

Методистом

КУ «Саратський РМК з питань освіти»

Бєлоус  О.І.                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РІЧНИЙ ПЛАН

 

роботи соціального педагога

 

Челомбітко Лариси  Дионісівни

 

                                         Старосільська ЗОШ І-ІІІ ступенів 

 

                                                          на 2020-2021 н.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вступ                                                                  

                       

 

        Соціальний педагог-Челомбітко Лариса  Дионісівна, вчитель англійської мови та літератури, на посаді соціального педагога -0,75 ставки(30 годин на тиждень).

 

      Нормативно-правова база, на якій ґрунтується діяльність соціального педагога: Конституція України; Закони України: «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про запобігання та протидію домашньому насильству», «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків», «Про соціальну роботу з сім’ями, дітьми та молоддю», «Про охорону дитинства», «Про соціальні послуги»,  "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)"; Наказ МОНУ від 22.05.2018 № 509 "Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України"; Наказ МОНУ від 02.10.2018 року № 1047 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо виявлення реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами"; Лист МОНУ від 27.07.2020 № 22.1/10-1495 "Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2020-2021 н.р."; Лист МОНУ від 20.07.2020 № 1/9-385 "Деякі питання організації виховного процесу у 2020/2021 н.р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок"; Лист МОНУ від 24.07.2019 № 1/9-477 "Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України"; Лист ІМЗО від 30.10.2018 № 1/9-656 "Про перелік діагностичних методик щодо виявлення та протидії домашньому насильству відносно дітей"; Лист МОНУ від 18.05.2018 № 1/11-5480 "Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству"; Лист ІМЗО від 15.05.2018 № 22.1/10-1529 "Про курси підвищення кваліфікації практичних психологів та соціальних педагогів" та інші акти  законодавства України.

        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І.Аналітична частина

 

     Соціально-педагогічний патронаж, який здійснює соціальний педагог, сприяє взаємодії закладу освіти, сім’ї і суспільства у вихованні здобувачів освіти, їх адаптації до умов соціального середовища, забезпечує консультативну допомогу батькам.    

   Протягом першого семестру, був здійснений контроль за адаптацією учнів 5 класів до нових умов навчання.

   З учнями 6-11 класів за запитом адміністрації було проведено моніторингове дослідження за методиками – опитувальник «Я вдома», «Твоє харчування», «Відвертість».

   Також з учнями 5-11 класів були проведені круглі столи та тренінги на теми: «Спілкування з однолітками», «Шкільному булінгу скажемо - НІ», «Як протистояти тиску однолітків», «Стоп булінг», «Безпека спілкування у мережі Інтернет».

    Були проведені також тренінги серед учнів щодо профілактики   залежностей, торгівлі людьми, оволодіння правилами відкритого та ефективного спілкування, збереження здоров'я.

   Для учнів 5-6 класу викладається факультативний курс Етика ,метою якого є формування соціально зрілої особистості, підвищення відповідальності молоді перед шлюбом та сімейним життям .

   Протягом навчального року відбувалася робота з батьками: консультації, виступи на батьківських зборах: «Як правильно будувати довірливі відносини між батьками і дітьми ?»

   Протягом семестру ,проводилась  консультативна робота з учнями, батьками, педагогами. Кількість  наданих консультацій 55: учням -28(основні проблеми звернення :психологічні особливості міжособистісних стосунків, гендерні взаємини підвищення самооцінки та впевненості у собі, формування  емоційно-вольової сфери ,взаємини у сім'ї ,улагодження конфліктних питань,  профілактика порушень навчальної дисципліни ,запобігання психологічного тиску серед однолітків та витіснення агресивної поведінки ,профілактика пропусків уроків без поважних причин )батькам -9, формування позитивних рис характеру ,профілактика порушень навчальної дисципліни .

  

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Цілепокладаюча частина

 

     Основною метою моєї роботи є здійснення соціально-педагогічного патронажу в закладі освіти ,що сприятиме взаємодії педагогічних працівників закладу освіти ,сім'ї і суспільства у вихованні здобувачів освіти ,їх адаптації до умов соціального середовища , надання консультативної допомоги всім учасникам освітнього процесу.

 

    Основні завдання в роботі соціального педагога:

1. Соціально-педагогічне дослідження з метою виявлення соціальних та особистісних потреб та проблем учасників освітнього процесу.

 

2. Охорона дитинства та соціальна підтримка сімей.

 

3. Створення належних умов для оптимального розвитку творчої особистості дитини в умовах полікультурного середовища.

 

4. Формування навичок здорового способу життя у здобувачів освіти.

 

5. Здійснення професійної орієнтації старшокласників.

 

6. Заходи з підготовки здобувачів освіти до самостійного життя та створення сім’ї.

7. Соціалізація дітей  у суспільстві.

 

     Тема над якою працює заклад освіти :

 «Розвиток творчого потенціалу  вчителів та  формування ключових  компетенцій учнів. Створення виховного  середовища, сприятливого для формування  морально-духовної та  життєво – компетентної особистості», метою якої є попередження проблеми, своєчасне її виявлення та усунення причини, які сприяють її виникненню,  забезпечення  профілактики різноманітних негативних явищ   (моральних, фізичних, соціального характеру ), відхилень у поведінці учнів, їх спілкуванні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Змістова частина

 

№з/п

Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти. Форми та види роботи.

Термін проведення

Цільова група/

аудиторія

Відмітка про виконання

1.

Діагностика

1.1

Складання соціальних паспортів класів

Вересень, січень

Учні 1-11 класів

 

1.2

Облік дітей та сімей «групи ризику».

Упорядкування банку даних  дітей із соціально незахищених та пільгових категорій сімей

 

Жовтень,

лютий

Учні 1-11 класів

 

1.3

Виявлення та складання обліково-статистичних карток на дітей  пільгових категорій

 

Вересень,

жовтень

Учні 1-11 класів

 

1.4

Проведення обстеження житлово-побутових умов проживання  сімей учнів

Протягом року (за необхід.)

Учні 1-11 класів

 

1.5

Соціально-педагогічне дослідження конфліктів,  випадків жорстокого поводження серед учасників навчально-виховного процесу

 

Протягом року

Учні, батьки,

вчителі

 

1.6

Дослідження професійної спрямованості учнів

 9-11 класів

Січень-лютий

Учні 9-11 класів

 

 

1.7

Дослідження процесу соціальної адаптації учнів

Протягом року

Учні 1, 5 класів

 

1.8

Соціально-педагогічне спостереження за поводженням учнів на уроках та перервах

За зверненням класних керівників, педагогів

Класні колективи

1-11 класи

 

1.9

Діагностичні бесіди

Протягом року

Класні керівники, учні 1-11 класів, батьки

 

2.

Корекція (корекційно-розвиткова функція)

2.1

Індивідуальна корекційна робота з батьками учнів, які мають низьку мотивацію до навчання, низькі показники навчальної успішності, прояви дезадаптації.

 

Протягом року

Батьки

 

2.2

Виступ на педконсліумі з питань адаптації

 п’ятикласників «Умови успішної адаптації п’ятикласників»

 

Грудень

Педколектив

 

2.3

Робота з учнями, які виховуються у  сім’ях, що перебувають у складних життєвих обставинах щодо покращення внутрисімейних стосунків, умов проживання.

 

Протягом року

Учні 1-11 класів та їх близьке оточення

 

2.4

Тиждень сімейного виховання:

-заняття з елементами тренінгу «Система сімейних цінностей»

Травень

Учні 10-11 класів

 

2.5

Корекційно-розвивальна програма «Подолання агресивної поведінки підлітків»

Протягом року (за зверненням)

Учні «групи ризику» 6-11 класів

 

3.

Профілактика

 

 

 

 

 

3.1

Проведення профілактичної роботи з попередження правопорушень серед учнів (індивідуальні та групові заходи)

 

Протягом року

Учні 1-11 класів

 

3.2

Робота з дітьми «групи ризику», дітьми  під опікою, дітьми з особливими освітніми потребами, дітьми з соціально-незахищених сімей

 

Постійно

Учні

 

3.3

Профілактика міжособистісних та внутрисімейних конфліктів

За необхідністю

Учні 1-11 класів, батьки, вчителі

 

3.4

Контроль за функціонуванням сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах

Постійно

 

Учні та їх близьке оточення

 

3.5

Профілактика безпритульності та жебрацтва, бездоглядності, суїцидальних намірів, кібернебезпеки

 

За необхідністю

 

Учні 1-11 класів

 

3.6

Участь у засіданнях  педагогічної ради, ради з профілактики правопорушень,   педконсиліуму, міністерства учнівського самоврядування «ТЕМП»

Протягом року

 

Адміністрація школи, педколектив, представники учнівського самоврядування

 

3.7

Участь у проведенні профілактичних та благодійних  акцій

 

Протягом року

Учні 1-11 класів, вчителі

 

3.8

Робота з учнями, які мають проблеми у навчанні, учнями, які без поважних причин пропускають уроки та їх батьками

 

Протягом року

Учні,

батьки учнів

 

 

3.9

Участь у декадах та тижнях:

 

 

{C}-        правового виховання:

тренінгове заняття «Як не потрапити в тенета торгівця людьми»;

 

-акція «16 днів без насильства»:

тренінг «Єднаймося проти булінгу»

 

{C}-        Всесвітній День відмови від паління:

бесіда «Паління не для нас»

 

{C}-        Всесвітній День боротьби зі СНІДом

тренінг «Поговоримо про ВІЛ/СНІД»

 

{C}-        Бесіда з елементами тренінгу «Безпечний Інтернет»

 

{C}-        тиждень психології:

 бесіда з елементами тренінгу «Сімейні стосунки без проблем»;

тренінг «Я і мій клас»

 

 

{C}-        Робота з пропаганди здорового способу життя серед учнів  в рамках роботи літнього пришкільного табору відпочинку:

тренінг «Моє здоров’я-мій успіх.»

 

 

 

 

Жовтень

 

 

 

Листопад-Грудень

 

Листопад

 

 

2 грудня 2019р.

 

Лютий

 

 

 

Березень

 

 

 

 

 

Червень

 

Учні 7-9 класів

 

Учні 8-9 класів

Учні 8-11 класів

Учні 8-х класів

Учні 6-х класів

Учні 7-8 класів;

 учні 3-4 класів

Учні 1-4 класів

 

3.10

Виступ для батьків учнів:

 

{C}-         «Виявлення та профілактика негативних проявів у поведінці дітей»

За зверненням класних керівників

Батьки

 

 

4.

Навчальна діяльність

5.

Консультування

5.1

Групові та індивідуальні просвітницькі бесіди з різних питань соціального життя:

-     зі здобувачами освіти;

-     з педагогами;

-      з батьками

 

Протягом року(за зверненням)

Учасники освітнього процесу

 

5.2

Надання профілактичних та корекційно-розвиткових консультацій та рекомендацій учасникам освітнього процесу:

-за результатами діагностичних досліджень;

-з питань пільг та гарантій членам соціально-незахищених сімей;

-з питань профілактики дезадаптації та девіації в дитячих колективах;

-з питань організації дозвілля дітей «групи ризику», їх зайнятості соціально-корисними справами;

-з питань удосконалення міжособистісних стосунків  тощо

 

Протягом року

(за зверненням)

Учасники освітнього процесу

 

6.

Звязки з громадськістю

6.1

Охорона дитинства, профілактика правопорушень та злочинів

Протягом року

Служба у справах дітей Саратської  райдержадміністрації

 

6.2

Профілактики правопорушень, попередження негативних явищ у дитячому середовищі та сім’ях учнів

Протягом року

 

 

6.3

Охорона дитинства, попередження складних життєвих обставин в сім’ях, супроводу прийомних та опікунських сімей

 

Протягом року

 

 

 

6.4

Профорієнтація учнів старших класів

Протягом року

Саратський районний центр зайнятості

 

6.5

Охорона здоров я, здорового способу життя,  профілактика небезпечних захворювань учнів

Протягом року

Саратська центральна районна лікарня

 

6.6

Відвідування соціальних педагогів навчальних закладів району з метою обміну досвідом

Протягом року

Соціальні педагоги навчальних закладів району

 

6.7

Участь учнів 1-11 кл. у акціях

Протягом року

 

 

 

6.8

Організація безкоштовного харчування учнів:звірка даних з приводу державних виплат малозабезпеченим сім’ям,  пільг, якими користуються  сім’ї учнів

Протягом року

Управління праці та соціального захисту населення

 

6.9

Оздоровлення учнів

 

Протягом року

Відділ сім’ї, молоді та спорту Саратської райдержадмін

 

7.

Просвіта

7.1

Виступ для батьків учнів:

 

-     «Виховання щасливої людини»

 

За зверненням класних кервників

Батьки

 

 

7.2

Декада ціннісного ставлення до себе:

{C}-        тренінг:  «В колі друзів»(1-2 класи);

 караван історій «Альтруїзм у дії»(5-6 класи)

 

Вересень

 

Учні 1-2, 5-6 класів

 

 

7.3

Декада ціннісного ставлення до праці:

{C}-        тренінг «Професія, як покликання», бесіда «Основи тайм-менеджменту»

 

Листопад

 

Учні 9-11 класів

 

 

7.4

Виступ для педагогів:

{C}-        «Питання соціалізації здобувачів освіти та організації безпечного освітнього середовища»

 

Січень

Педколектив

 

7.5

Цикл занять «Критичне мислення:засоби оцінювання й цілеспрямованого розвитку»-

Протягом року

Представники учнівського самоврядування (ТЕМП)

 

8.

Інше (організаційно-методична, соціально-захисна функція)

8.1

Планування роботи

Постійно

 

 

8.2

Проведення паспортизації класів

Вересень, січень

Класні керівники

 

 

 8.3

Сприяння забезпеченню учнів пільгової категорії безкоштовним харчуванням

Протягом року

Учні пільгових категорій

 

8.4

 

- складання списків учнів для літнього відпочинку та оздоровлення;

- участь в організаційних нарадах;

- збір заяв та документів на оздоровлення учнів (1-10 класів).

Травень

Учні 1-10 класів

 

 

8.5

Складання аналітичних та статистичних звітів

Травень

 

 

8.6

Обробка результатів діагностики

Протягом року

 

 

8.7

Підготовка до виховних годин, занять, бесід, семінарів тощо

 

Протягом року

 

 

8.8

Участь у семінарах, нарадах, методоб’єднаннях соціальних педагогів

Протягом року

Соціальні педагоги району

 

8.9

Підготовка до виступів на батьківських зборах, педрадах, з профілактики правопорушень

 

Протягом року

 

 

8.10

Оформлення  облікової документації соціального педагога

 

Протягом року

 

 

8.11

Складання та оформлення тематичних тек

Протягом року

 

 

 

8.12

Підвищення професійної компетентності. Опрацювання нормативних документів з правових питань

 

Протягом року

 

 

 

8.13

Організація роботи з самоосвіти-робота з Інтернет-ресурсами, періодичною пресою та фаховою літературою, проходження вебінарів,  курсів, тренінгів.

 

Протягом року

 

 

             

 

 

 

 

 

 

 

                                                 ГРАФІК РОБОТИ

соціального педагога

Старосільської ЗОШ-І-ІІІ ступенів

 

Челомбітко Лариси Дионісівни (0,75 ставка, 30 годин)

 

 

 

 

Дні роботи

З якого часу

До якого часу

Понеділок

                        8.00

                  14.00

Вівторок

                        8.00

                  14.00

Середа

                        8.00

                  14.00

Четвер

                        8.00

                  14.00

П'ятниця

                        8.00

                  14.00

 

 

 

 

План роботи   
                       соціального педагога                                

               Челомбітко Лариси Дионісівни

 

                                          Старосільської ЗЗСО І-ІІІ ступенів

     

                                    2021-2022 н.р.

 

 

 

 

 

Дата

Напрям діяльності

Кількість годин

Цільова аудиторія

Кількість осіб

Форма/зміст роботи

Примітки

03.02

Діагностика

 

         

       

            Профілактика

 

 

Просвіта

 

 

                Інше

4

 

 

 

 

 

 

 

 

     

        4

Учні  7 класів

 

 

 

Учні 1-2 класів

 

 

Педагоги

12

 

 

 

45

 

 

 

 

Діагностика для підлітків ,що мають труднощі в стосунках  з батьками «Підлітки про батьків»(методика Шафера).

 

Заняття з елементами казко терапії

« Космічна подорож до планети «Комп'ютери»».

 

Тренінг « Вирішуємо конфлікти мирним шляхом»

 

Заповненння щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру.

 

 

04.02

 Діагностика

 

 

 

Просвіта

 

 

 

Інше

4

 

 

 

 

 

 

 

    4

Учні 8 кл.

 

 

 

Учні 3-4  кл.

 

 

 

 

     18

 

 

  

24

 

 

  Діагностика для підлітків ,що мають труднощі в стосунках  з батьками «Підлітки про батьків»(методика Шафера)

 

Заняття з елементами казко терапії

« Космічна подорож до планети «Комп'ютери»».

 

 

Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка рекомендацій.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Напрям діяльності

Кількість годин

Цільова аудиторія

Кількість осіб

Форма/зміст роботи

Примітки

05.02

 

Діагностика

 

 

 

 

 

Профілактика

 

 

 

Інше

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Учні 9  кл

 

 

 

 

Учні 5 класу

 

14

 

 

 

 

17

Діагностика для підлітків ,що мають труднощі в стосунках  з батьками «Підлітки про батьків»(методика Шафера)

 

 

Заняття з елементами тренінгу

« Інтернет -  за і  проти ».

 

 

 

Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру.

 

06.02

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Профілактика

 

 

          Консультування

 

 

Інше

       4

 

 

 

 

 

         4

 Учні 6 класу

 

 

Батьки

28

 

 

2

  Заняття з елементами тренінгу

« Інтернет -  за і  проти ».

 

Індивідуальні та групові консультації для батьків і педагогів на тему : «Як подолати агресію»

 

Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка  рекомендацій.
 

 

 

 

 

 

 

Дата

Напрям діяльності

Кількість годин

Цільова аудиторія

Кількість осіб

Форма/зміст роботи

Примітки

07.02

                 Просвіта

 

 

Профілактика

 

 

 

Звязки з громадськістю

 

 

 

               Інше

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Учні 9  класу

 

 

Учні  7 класу

 

 

Педагоги , адміністрація

14

 

 

13

 

 

11

Відверта розмова « Здорове харчування підлітка»

 

Заняття з елементами тренінгу

« Інтернет -  за і  проти ».

 

 

Співпраця з педагогами , адміністрацією навчального закладу.

 

Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру.

 

 

10.02

 Просвіта

 

 

Профілактика

 

 

 

Інше

    4

 

 

 

 

 

 

4

Учні 8 класу

 

 

Учні 9 класу

 

 

19

 

 

 

83

 

 

 

   Відверта розмова « Здорове харчування підлітка»

 

Заняття з елементами тренінгу

« Інтернет -  за і  проти ».

 

 

Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка п рекомендацій.

 

 

 

 

 

 

Дата

Напрям діяльності

Кількість годин

Цільова аудиторія

Кількість осіб

Форма/зміст роботи

Примітки

11.02

Профілактика

 

 

Консультування

 

 

 

 

 

 

 

Інше

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     4

Учні 9 класу

 

 

Класні керівники

5 - 11 класів

 

 

15

 

 

 

7

 

 

 

 

Заняття з елементами тренінгу

« Інтернет -  за і  проти ».

 

Консультування «Міжособисті, шкільні, самооціночні  проблеми учнів»

 

 

 

Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького  та профілактичного характеру.

 

 

12.02

Навчальна діяльність

 

 

 

Профілактика

 

 

Консультування

 

 

 

Інше

         4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Педагоги, батьки

 

 

Учні 10 -11 класу

 

Класний керівник 1 класу

60

 

 

 

27

 

 

       1

   Формування моделі поведінки у або як поводити себе в конфліктній ситуації з різними типами людей.

 

Заняття з елементами тренінгу

 « Ти – особливий».

 

Бесіди з вчителями про індивідуальні особливості першокласників та проблеми, які були виявленні під час дослідження готовності до шкільного навчання.

Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка рекомендацій.

 

 

 

Дата

Напрям діяльності

Кількість годин

Цільова аудиторія

Кількість осіб

Форма/зміст роботи

Примітки

13.02

        Профілактика

 

 

Консультація

 

 

 

 

                      Інше

4

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

Учні 9 класу

 

 

Учні цих категорій

 

 

17

 

 

4

 

 

 

 

Заняття з елементами тренінгу  «Світ професій»

 

Консультативні бесіди з учнями «групи ризику», дітьми-сиротами та позбавленими батьківського піклування.

 

Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру.

 

14.02

Просвіта

 

 

Профілактика

 

 

Інше

4

 

 

 

 

 

4

Учні 11 класу

 

 

Учні 9, 10 ,11 класів

 

12

 

 

35

 Заняття з елементами тренінгу « Світ професій»

 

 

Тренінг «Життя-найвища цінність».

 

Складання розгорнутої психолого-педагогічної характеристики на дитину та індивідуального плану розвитку.

Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробкаа рекомендацій.

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Напрям діяльності

Кількість годин

Цільова аудиторія

Кількість осіб

Форма/зміст роботи

Примітки

17.02

Консультування

 

 

 

Просвіта

 

       

              Інше

4

 

 

 

 

 

 

     4

Діти учасників АТО

 

 

Педагоги

 

 

9

 

 

34

 

 

 

Консультування учасники освітнього процесу родичі яких перебувають у зоні АТО.

 

Виступ на педраді « Особливості успішної адаптації учнів 1. 5, 10 класів»

 

 

Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру.

 

 

18.02

Консультування

 

 

 

     Діагностика

 

 

 

 

 

 

Інше

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Учні 5, 10 класів

 

 

Учні 1, 5, 10 кл

35

 

 

 

60

  Групове психологічне консультування учнів з «Проблеми адаптації учнів до нових умов навчання та виховання»

 

Відвідування уроків у 1,5,10-х класах з метою вивчення індивідуальних, психологічних особливостей учнів методом  спостереження.

 

 

 

 

Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка рекомендацій.

 

 

 

 

Дата

Напрям діяльності

Кількість годин

Цільова аудиторія

Кількість осіб

Форма/зміст роботи

Примітки

 

19.02

 

Звязки з громадськістю

 

 

 

Просвіта

 

 

Профілактика

 

 

Інше

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        4

 

Діти, класні керівники,адміністрація,

психолог

 

Педагоги

 

 

Учні 6-7 класів

 

7

 

 

 

11

 

Відвідування учнів вдома(за необхідністю).

 

 

 

Виступ на педраді « Причини шкільної неуспішності»

 

Заняття з елементами тренінгу « Шляхи подолання агресії»

 

 

Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів  характеру.

 

20.02

Діагностика

 

 

Консультування

 

 

 

Інше

4

 

 

 

 

 

 

4

Учні 9 ,10, 11 класів

 

 

Класні керівники

      47

 

 

       1

  Діагностика суїцидальних нахилів

 

 

Консультування з особистісних питань

 

 

 

Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка  рекомендацій.

 

 

 

 

 

Дата

Напрям діяльності

Кількість годин

Цільова аудиторія

Кількість осіб

Форма/зміст роботи

Примітки

 

21.02

 

Просвіта

 

 

Профілактика

 

 

 

Діагностика

 

 

 

Інше

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

Педагоги

 

 

Учні 4 класів

 

 

Учні цих категорій

 

34

 

 

21

 

 

6

 

Виступ на педагогічній раді за результатами діагностичного дослідження..

 

Заняття з елементами тренінгу

« Попереду к нас 5 клас».

 

Проведення спостереження за дитиною з метою вивчення  індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб.

 

Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру.

 

 

24.02

 

Діагностика

 

 

 

Просвіта

 

 

 

 

Інше

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

Учні цих категорій

 

 

Педагоги

 

6

 

 

 

14

 

 

 

 

Проведення спостереження за дитиною з метою вивчення  індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб.

 

Виступ «Індивідуально-психологічні особливості дітей дошкільного віку і необхідне врахування їх  у процесі виховання»

 

 

Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка психологічних рекомендацій.

 

 

 

Дата

Напрям діяльності

Кількість годин

Цільова аудиторія

Кількість осіб

Форма/зміст роботи

Примітки

 

25.02

 

Діагностика

 

 

 

 

 

 

Профілактика

 

 

Інше

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

Учні  школи

 

 

 

 

 

Учні  6 класу

Учні 7 класу

 

 

 

45

 

 

 

 

 

35

 

Виявлення дітей, у яких виникають труднощі у навчанні, спілкуванні та взаємодії з оточуючими; визначення причин цих труднощів; при потребі, скерування до відповідних фахівців з метою встановлення причин та надання допомоги.

 

Заняття з елементами тренінгу

 « Я і мій клас».

 

Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру.

 

 

26.02

 

Профілактика

 

 

 

Просвіта

            

                Інше

 

4

 

 

 

 

 

         4

 

Учні  8 - 9 класів

 

Батьки , педагоги

 

28

 

 

112

 

Заняття з елементами тренінгу

 « Я  і колектив»».

 

Заняття з елементами тренінгу « Насилля в сімї»

 

 

Складання розгорнутої психолого-педагогічної характеристики на дитину та індивідуального плану розвитку.

Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка  рекомендацій.

 

 

 

Дата

Напрям діяльності

Кількість годин

Цільова аудиторія

Кількість осіб

Форма/зміст роботи

Примітки

 

27.02

 

Просвіта

 

 

Профілактика

 

 

 

Інше

 

4

 

 

 

 

 

4

 

Педагоги

 

 

Учні 3-4 класів

 

 

34

 

 

28

 

Виступ на педраді « Індивідуальні особливості першокласників»

 

Заняття з елементами  тренінгу « Світ уваги»

 

 

Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру.

 

 

28.02

 

Консультування

 

 

 

Профілактика

 

 

 

               Інше

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

        3

 

Соц.педагог,

Психолог,

комісія

 

Учні   3-4 класу

 

35

 

 

 

        27

 

Здійснення соціального патронажу сімей

 

 

 

Заняття з елементами тренінгу « Світ уваги»

 

 

Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка  рекомендацій.

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Напрям діяльності

Кількість годин

Цільова аудиторія

Кількість осіб

Форма/зміст роботи

Примітки

02.03

Діагностика

 

 

Профілактика

 

 

Консультування

 

 

 

Інше

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Педагоги

 

 

Учні 5 класів

 

 

Класний керівник 5 класу

23

 

 

15

 

 

1

Діагностика рівня емоційного вигорання за методикою В.В.Бойко.

 

Заняття з елементами тренінгу «Здоров 'я – найвища цінність».

 

Надання  рекомендацій « Причини

дезадаптації»

 

 

Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру.

 

 

 

03.03

 

Профілактика

 

 

 

 

 

 

              Інше

 

4

 

 

 

 

 

 

 

4

 

Учні 5  класу

 

 

Учні 9 класу

 

15

 

 

15

 

Заняття з елементами тренінгу «Здоров 'я – найвища цінність».

 

Заняття з елементами тренінгу «Як уникнути стресу».

 

Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка рекомендацій.

 

 

 

 

 

 

Дата

Напрям діяльності

Кількість годин

Цільова аудиторія

Кількість осіб

Форма/зміст роботи

Примітки

 

04.03

 

Профілактика

 

 

 

Навчальна діяльність

 

 

 

 

                 Інше

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

11 класу

 

 

 

        Батьки

 

 

15

 

 

 

      6

 

Заняття з елементами тренінгу «Як уникнути стресу».

 

 

Підвищення  соціальної  грамотності батьків у вихованні дитини. Бесіди

« Взаємини в сім ї»,  « Можливі наслідки жорстокого поводження  з дітьми , насильства.»

 

Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру.

 

 

 

05.03

 

Профілактика

 

 

Просвіта

 

 

 

Інше

 

        4

 

 

 

 

 

 

         4

 

1 -2 класів

 

 

Педагоги ,

Батьки

 

     25

 

 

34

 

Заняття з елементами тренінгу « Будь чемним».

 

 

Виступ «Взаємини в системі «батьки-діти».

 

 

 

Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка  рекомендацій.

 

 

 

 

 

Дата

Напрям діяльності

Кількість годин

Цільова аудиторія

Кількість осіб

Форма/зміст роботи

Примітки

 

06.03

 

Консультування

 

 

 

Профілактика

 

 

 

Інше

 

4

 

 

 

 

 

 

 

4

 

Учні цих категорій

 

 

Учні 8 – 9  класу

 

 

3

 

 

 

22

 

Консультативні бесіди з учнями «групи ризику», дітьми-сиротами та позбавленими батьківського піклування.

 

Заняття з елементами тренінгу

    « Протидія булінгу в дитячому середовищі».

 

 

Заповненння щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру.

 

 

10.03

 

           Профілактика

 

 

 

 

Інше

 

     4

 

 

 

 

     4

 

Учні 10 класу

Учні 11 класу

 

 

 

 

 

 

14

15

 

 

 

     45

 

Заняття з елементами тренінгу

    « Протидія булінгу в дитячому середовищі».

 

 

 

Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка рекомендацій.

 

 

   

 

 

 

 

 

Дата

Напрям діяльності

Кількість годин

Цільова аудиторія

Кількість осіб

Форма/зміст роботи

Примітки

 

11.03

 

Діагностика

 

 

Консультування

 

 

 

Інше

 

4

 

 

 

 

 

 

4

 

Учні 5 ,10 класу

 

Маслюк О.О

 

 

 

30

 

 

1

 

 

Поглиблене психологічне дослідження причин дезадаптації (1 зріз).

 

Консультування  « Встановлення довірливих стосунків між проблемним підлітком та класним керівником»

 

Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру.

 

 

 

 

12.03

 

 

Профілактика

 

 

 

 

                Інше

 

 

4

 

 

 

 

4

 

 

 

   

 

 

Учні 3-4 класів

 

 


      

 

 

 

Заняття з елементами тренінгу « Мої права»

 

 

 

 

Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка рекомендацій.

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Напрям діяльності

Кількість годин

Цільова аудиторія

Кількість осіб

Форма/зміст роботи

Примітки

 

13.03

 

Профілактика

 

 

Консультування

 

 

 

Інше

 

4

 

 

 

 

 

       4

 

Учні1- 2 класу

 

 

Класний керівник 3 класу

 

24

 

 

1

 

Заняття з елементами тренінгу

« Хоч я і  маленький , але маю право».

 

Консультування « Згуртування класного колективу»

 

Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру.

 

 

 

16.03

 

Профілактика

 

 

 

 

 

 

Інше

 

4

 

 

 

 

 

 

4

 

Педагоги

 

 

Учні 11 класу

 

 

 

24

 

 

13

 

Заняття з елементами тренінгу « Профілактика емоційного вигорання»

 

Заняття з елементами тренінгу «Підготовка до ЗНО»

 

 

Складання розгорнутої психолого-педагогічної характеристики на дитину та індивідуального плану розвитку.

Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка психологічних рекомендацій.

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Напрям діяльності

Кількість годин

Цільова аудиторія

Кількість осіб

Форма/зміст роботи

Примітки

 

17.03

 

Профілактика

 

 

Консультування

 

 

 

Інше

 

4

 

 

 

 

 

 

4

 

Учні  5 класу

 

 

Педагоги

 

15

 

 

24

 

Заняття з елементами тренінгу

« Мій клас».

 

Надання психологічних рекомендацій «Взаємини в системі «педагоги-діти».

 

 

Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру.

 

 

 

18.03

 

Профілактика

 

 

 

 

 

 

 

Інше

 

4

 

 

 

 

 

 

 

4

 

Учні 7 – 9 класу

 

 

 

55

 

 

 

 

Заняття з елементами тренінгу « Стоп булінг»

 

 

 

 

 

 

 

Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка  рекомендацій.

 

 

 

 

 

 

Дата

Напрям діяльності

Кількість годин

Цільова аудиторія

Кількість осіб

Форма/зміст роботи

Примітки

19.03

Профілактика

 

 

 

     

Інше

4

 

 

 

 

       4

Учні 8 класу

Учні 9 класу

 

 

26

 

 

 

 

Заняття з елементами тренінгу

« Шляхи вирішення конфліктів».

 

 

 

Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру.

 

 

 

20.03

Консультування

 

 

 

 

 

 

 

Інше

4

 

 

 

 

 

 

 

4

Батьки

 

 

 

Учні цих категорій

 

16

  Консультації для батьків щодо труднощів у сімейному вихованні.

 

 

Соціально – педагогічна допомога учням , що мають проблеми в навчання та поведінці.

 

 

Ознайомлення з фаховими періодичними виданнями.Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка  рекомендацій.

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Напрям діяльності

Кількість годин

Цільова аудиторія

Кількість осіб

Форма/зміст роботи

Примітки

 

 

 

23.03

 

 

 

 

Інше

 

 

 

8

 

 

 

Ознайомлення з фаховими виданнями.Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24.03

 

 

 

 

Інше

 

 

 

 

       8

 

 

 

 

Оновлення куточку соціально психологічної служби.

Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка психологічних рекомендацій.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Напрям діяльності

Кількість годин

Цільова аудиторія

Кількість осіб

Форма/зміст роботи

Примітки

 

 

 

25.03

 

 

 

Інше

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

Поновлення карток соціального супроводу.

Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26.03

 

 

 

 

Інше

 

 

 

 

   8

 

 

 

 

 

 

Виготовлення буклетів ,брошур.

Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка рекомендацій.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Напрям діяльності

Кількість годин

Цільова аудиторія

Кількість осіб

Форма/зміст роботи

Примітки

 

 

 

 27.03

          

 

 

Інше

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

Робота над планування на квітень.

Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру.

 

 

 

 

 

 

 

30.03

 

Профілактика

 

 

 

 

 

Інше

 

4

 

 

 

 

     

   4

 

Учні 7 класу

Учні 8 класу

Учні 9 класу

 

 

 

 

Заняття з елементами тренінгу « Геть насильство над дітьми».

 

 

 

 

Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру. Розробка  рекомендацій.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Напрям діяльності

Кількість годин

Цільова аудиторія

Кількість осіб

Форма/зміст роботи

Примітки

 

 

31.03

 

 

Консультування

 

Просвіта

 

 

Інше

 

 

4

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

Учень 9 класу

 

Педагоги

 

 

1

 

 

Консультування з особистісних питань

 

Заняття з елементами тренінгу «Причини агресивної поведінки».

 

Складання розгорнутої психолого-педагогічної характеристики на дитину та індивідуального плану розвитку.

Оновлення  інформаційного куточку.

Заповнення щоденної документації,виготовлення наочності та роздаткового матеріалу. Пошук матеріалів просвітницького характеру.