ПЛАН РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ
ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ
Завдання школи — підтримати учня і розвинути його здібності, підготувати ґрунт для того, щоб ці здібності було реалізовано.
Кожна дитина по-своєму неповторна. Вона приходить у цей світ, щоб творити своє життя, знайти себе: хтось здібний до музики, образотворчого мистецтва, художньої праці, хтось до математики, хтось пише вірші, оповідання. Скільки дітей — стільки і здібностей, які залежать від психолого-фізіологіних особливостей людини, соціального оточення, сім'ї та школи.
Виявлення обдарованих дітей повинно починатися вже в початковій школі на основі спостереження, вивчення психологічних особливостей, мовлення, пам’яті, логічного мислення.
ПЛАН РОБОТИ
З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ
СТАРОСІЛЬСЬКОЇ
ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ
на 2021-2022 навчальний рік
№ з/п | Зміст діяльності | Термін виконання | Відповідаль-ний |
ВЕРЕСЕНЬ | |||
1. | Оновити банк обдарованих дітей з метою визначення творчообдарованих учнів та надання їм необхідної підтримки | До 20.09.2021 р. | ЗДВР |
2. | Нарада при директорі «Аналіз результативності учнів закладу у ІІ та ІІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін» | 24.09.2021 р. | ЗДВР |
3. | Оновити індивідуальні картки обдарованої дитини | До 20.09.2021 р. | ЗДВР |
4. | Поповнити інформаційний банк даних про:
| До 20.09.2021 р. | Вчителі-предметники, керівники спортивного гуртка |
5. | Діяльність творчої групи вчителів | Протягом навчального року |
|
6. | Організація ведення факультативів, курсів за вибором, гуртків | До 30.09.2021 р. | Адміністрація. |
7. | Розробка завдань до шкільного етапу предметних олімпіад | До 30.09.2021 р. | Керівники ШМО |
8. | Оформити в бібліотеці виставкулітератури „Формування дослідницьких компетентностей” | До 30.09.2021 р. | БІБЛІОТЕКАР |
9. | Підготовкаучнів до участі у І етапіпредметнихолімпіад | Вересень-жовтень | Вчителі-предметники |
10. | Установчі заняття учнів – членів МАН. | До 30.09.2021 р. | Керівники секцій |
11. | Поновити на шкільномуWeb-сайті сторінки, присвячені роботі з обдарованою молоддю | До 30.10.2021 р. | Пед.орг.,ЗДВР |
12. | Співпрацювати із позашкільними закладами селища: селищною бібліотекою з метою допомоги творчому розвитку обдарованих дітей | Впродовж року | Адміністрація, класні керівники |
13. | Нарада при директорі «Про організацію проведення шкільного етапу олімпіад та підготовку до участі в районному етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад». | 24.09.2021 р. | Адміністрація |
ЖОВТЕНЬ | |||
1. | Організувати і провести І (шкільний) етап Всеукраїнських учнівських олімпіад | Впродовж місяця | Адміністрація, вчителі-предметники |
2. | Обмін досвідом вчителів, які результативно працюють з обдарованими дітьми, «Створення системи роботи з обдарованими дітьми» | До 20.10.2021 р. | Адміністрація школи |
3. | Підготовка учнів до участі у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад | Протягом жовтня-листопада | Адміністрація, вчителі-предметники |
4. | Поновити рекомендації для батьків та вчителів щодо розвитку в дітей творчих здібностей | До 15.10.2021 р. | ЗДВР |
5. | Залучення обдарованих учнів до конференцій, круглих столів, інтелектуальних конкурсів і турнірів в рамках предметних декад | За річним планом роботи | Вчителі-предметники |
6. | Залучення учнів до участі у Всеукраїнському інтерактивному природничому конкурсі „Колосок”, математичному конкурсі «Кенгуру»,фізичному конкурсі «Левеня» | Згідно плану | Вчителі-предметники |
ЛИСТОПАД | |||
1. | Тематичні консультації для батьків „Сім’я та обдарованадитина” | За графіком батьківських зборів | Адміністрація, класні керівники |
2. | Оформлення інформаційно-аналітичних документів „Моніторинг участі учнів школи у шкільному етапі Всеукраїнських предметних олімпіад та МАН і підготовка до участі у районному етапі” | Впродовж місяця | вчителі-предметники |
3. | Залучення учнів до участі у конкурсах з української мови імені П. Яцика та ім. Т.Шевченка | Впродовж місяця | Вчителі української мови і літератури |
ГРУДЕНЬ | |||
1. | Підготовка до ІІ етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН | Впродовж місяця | Наукові керівники |
2. | Інформаційне забезпечення сайту школи „Вісті з олімпіад” (за результатами участі учнів) | Впродовж місяця | ЗДНВР |
СІЧЕНЬ | |||
1. | Аналіз результативності участі учнів у І та ІІ етапах всеукраїнських учнівських олімпіад на засіданнях ШМО та МР | До10.01.2020 р. | Керівники ШМО |
2. | Підготовка та участь у ІІІ ета Всеукраїнських учнівськихолімпіад | Впродовж місяця | Адміністрація, вчителі-предметники |
ЛЮТИЙ | |||
1. | Участь у ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад | Впродовж місяця | Вчителі-предметники |
2. | Участь в обласному етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН | За графіком | Наукові керівники |
3. | Виставка літератури „Психолого-педагогічна наука про обдарованість» | Впродовж місяця | Адміністрація |
БЕРЕЗЕНЬ | |||
1. | Залучення учнів до підготовки та участі в огляді дитячої творчості | Впродовж місяця | Адміністрація, керівники гуртків |
КВІТЕНЬ | |||
1. | Аналіз участі учнів в олімпіадах, конкурсах, змаганнях та турнірах | Впродовж місяця | Адміністрація школи |
ТРАВЕНЬ | |||
1. | Аналіз роботи ШМО з обдарованими учнями | За графіком | Керівники ШМО |
2. | Створення творчоїгрупи для планування роботи з обдарованими учнями на наступний навчальний рік | Впродовж місяця | ЗДВР,ЗДНВР |
Виконавець: ЗДВР- Н.Л. Робу