Старосільська ЗОШ І-ІІІ ступенів

   





Бібліотека

                                              ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                  Директор

                                               Старосільської ЗОШ І-ІІІст.

                                                                           Мунтян А.І.

                                                «28»серпння 2020року

 

 

         ПЛАН РОБОТИ

ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ

на 2020-2021 н.р.

                                                     Аналіз роботи шкільної бібліотеки за 2019-2020 н. р.

Шкільна бібліотека протягом навчального року прищеплювала в учнів потребу в постійній самоосвіті, виховувала відповідальність. А також розвивала та підтримувала в дітях звичку і радість читання і навчання, потребу користуватися бібліотекою протягом всього навчального періоду.

Бібліотека навчального закладу свою діяльність організовує спільно з педагогічним колективом, відповідно до плану роботи, який є складовою частиною плану навчально-виховної роботи в школі. Діяльність бібліотеки регламентується правилами користування бібліотеки затвердженої директором навчального закладу.

 

У минулому навчальному році метою роботи шкільної бібліотеки була:

- створення єдиного інформаційно-освітнього простору ; організація комплексного бібліотечно-інформаційного обслуговування всіх категорій користувачів, організація систематичного читання;

У Законі України „Про загальну середню освіту” важливе місце відводиться культурно-виховній і просвітницькій роботі в закладах освіти. Шкільна бібліотека є важливим засобом і формою втілення в життя цієї вимоги.

Робота шкільної бібліотеки – надзвичайно багатогранна. Це й методично-інформаційний центр, де учні розвивають читацький смак, формують любов до книги, це й світ відкриттів, світ творчості, де формується читач-творець.

Перед шкільною бібліотекою були поставлені наступні завдання: - забезпечувати навчально-виховний процес навчально-методичними посібниками, працювати за збереження фонду; - навчати читачів навичкам самостійного користування усіма бібліотечними ресурсами бібліотеки; - удосконалювати традиційні та освоювати нові бібліотечні технології.

Протягом навчального року в план вносилися зміни і доповнення, в основному це було пов'язано з перенесенням дати, часу або проведенням незапланованих раніше заходів.

Показники бібліотечної статистики за 2019-2020 навчальний рік

Кількість читачів: всі учні школи   в т. ч.   вчителі

2. Книжковий фонд: усього- 12683  в т. ч. худ.-6582 підруч. - 6101

3. Книговидача: всього-3175

 4. Число відвідувань: - 3550

Обслуговування читачів

У бібліотеці систематично ведеться «Щоденник роботи», в якому враховуються дані про кількість і склад читачів, про обсяг виданих видань і розподіл їх по відділах бібліотечної класифікації; додатково в щоденник введені графи, що характеризують обсяг виданих підручників, методичної літератури, забезпеченість підручниками склала 82%. В цілях профілактики збереження підручників, бібліотекарем проводилися бесіди з учнями школи. Велику допомогу у збереженні та дбайливого ставлення до підручників надавали вчителі. Систематично проводились рейди щодо збереження підручників учнями.

В кінці навчального року проходить здача підручників по класах.

Основні форми індивідуального обслуговування:

 • бесіда при записі в бібліотеку,

• бесіда при видачі документів,

• бесіда про прочитане;

• аналіз читацьких формулярів,

Найважливішим напрямком діяльності бібліотеки є розкриття фонду через виставки. В бібліотеці оформляються різноманітні виставки до ювілейних та знаменних дат, так і до різних місячників. Також є постійно діючі книжкові виставки, які регулярно оновлюються . Підбираючи матеріал до цих виставок, намагаєшся розповісти не тільки про історію свята, повідомити цікаві факти, але і запропонувати літературу з виставки і поговорити з читачами. Особлива увага приділяється виставкам, присвячених письменникам-ювілярам. Читачам пропонується коротка біографія письменника, виставляються його книги, проводяться вікторини. У цьому навчальному році для користувачів бібліотеки були проведені наступні заходи:

Книжкові виставки:

Серпень

- до дня прапора;

 - до дня незалежності України;

Вересень

- 1 вересня «Здрастуй школо»

- З історії олімпійських ігор;

- до «Міжнародного дня миру»;

- до Міждународного дня бібліотек;

Жовтень

- «Шануймо наших вчителів». (До дня працівника освіти)

- до Всеукраїнського дня бібліотекаря «Мої улюблені друзі – книги», «Бібліотека – скарбниця мудрості і знань»;

- до Дня української армії ;

- «молодь обирає здоров’я»;

Листопад

- «Наша мова калинова, в рідній школі рідна мова» (до Дня української письменності).  Історична пам’ятка

- революція гідності «Пам’ті небесної сотні»;

-  «Народна трагедія. Скорботний 1933 рік» - до дня пам’яті жертв голодомору. Всеукраїнська акція «Засвіти свічку»

Грудень

- Виставка - огляд «Умій сказати – Ні!» - до Міжнародного дня порозуміння з ВІЛ – позитивними людьми

- День прав людини

- Новорічна виставка «Дитячи малюнки»

Січень

- «Різдво Христове»;

- «До дня народження рум.  писменника  М. Ємінєску»;

- « До дня соборності України»;

- «До дня пам’яті героїв крут»;

Лютий

- до Дня народження румунського поета Г. Вієру.

- Міжнародний день рідної мови: «Свято молдовської мови»;

- революція гідності «Пам’ті небесної сотні»;

- до «Дня народження української писмениці Л. Українки»;

Березень

- Л.Каденюк перший український астронавт;

- до «дня народження рум.  писменника  І Крянге»;

- «Вінок Кобзарю» - до дня народження Т.Г.Шевченка;

-всесвітній день водних ресурсів;

Виставки  конкурс малюнків

-« Міжнародного дня миру»;

- «Подаруй бібліотеці книгу»;

- «Бібліотека в майбутньому»

- «До Новорічних свят»;

- «Великдень – свято свят»;

- «Чорнобиль – очима дітей»;

 

Заходи:

• 1. «Свято книги» 5-7 кл. – жовтень;

• 2. «Україна пам’ятає» вечір пам’яті Всеукраїнська акція «Засвіти   свічку» 5-11кл.(участь) -листопад;

   3. До дня соборності України

• 4. « До дня рідної мови»;участь у ранок; 5-11кл.

Бібліотечно-бібліографічні уроки

• 1А-Бкл. «Перше відвідування бібліотеки».

  • 1БКазковий світ

•  2Акл. «Казки гуляють повсюду».

     Екскурсія до бібліотеки «Читач у бібліотеці» (правила поводження  в бібліотеці).

• 3Акл. «Історія створення книг»

     Періодичні видання для молодших школярів

• 4 Бкл. Поетичне змагання

• 5-6кл. Вибір  книг в бібліотеці. Бібліографічні показники. Звідки з явилися книга

    «Наші друзі-енциклопедії»

      Конкурс  бібліотечних ерудитів «Уважні та начитані»

      7-Бкл.» Книжковий бум» гра ерудіт

8-Акл. Вересневі зустрічі в шкільній бібліотеці. «Методи самостійної роботи з книгою».

         «Робота з джерелами  інформації» -  бесіда в бібліотеці.

9Бкл. Бібліотечний урок «Система бібліотечних каталогів та картотек, їх цільове призначення»            

          Дискусія  «Інформаційна культура читача. Сучасні джерела інформації» 

 

На протязі року діє акція «Подаруй школі книгу»

Всі заплановані бібліотечно-бібліографічні уроки були проведені згідно з планом.

Самоосвіта:

Підвищую свою педагогічну майстерність через відвідування та аналіз заходів своїх колег, беру участь у районних семінарах, педрадах. Курсах підвищення кваліфікації.

Всі заходи, що проводяться бібліотекою, були націлені на літературне, історичне, толерантне  просвіту школярів, сприяє патріотичному, моральному, естетичному вихованню та сформувала привабливий образ книги і читання. Після проведення таких заходів в бібліотеці збільшувалася відвідування і книговидача літератури.

Робота з бібліотечним фондом ведеться протягом всього   навчального року.

Для забезпечення обліку при роботі з фондом ведеться наступна документація:

-книга сумарного обліку фонду бібліотеки;

- книга сумарного обліку навчального фонду;

-інвентарні книги;

-папка «Акти на списання»;

- картотека обліку підручників;

 - накладні на підручники;

 - журнал обліку видачі підручників по класах;

-читацькі формуляри.

Видача книг на абонементі, фіксується – з 1-го по 11-й клас – у спеціальних читацьких формулярах, і відображається у Щоденнику бібліотеки. Фонд художньої літератури знаходиться у відкритому доступі читачів. Бібліотека укомплектована науково-популярною, довідковою, галузевою, художньою літературою для дітей:

 • молодшого шкільного віку (1-4класи);

 • середнього шкільного віку (5-8класи);

 • старшого шкільного віку (9-11класи);

• періодичними виданнями з урахуванням сучасних завдань навчально-виховного процесу, а також підручниками та навчальними посібниками. Розстановка здійснена за віковими группами.

Література для учнів 1-4 класів розставлена за тематичними рубриками: «Казки», «Вірші», «Про рослин і тварин». Цінна література, а також книги, наявні в єдиному екземплярі, розставлені на окремому стелажі для користування в читальному залі.

Фонд підручників розташований у книгосховищі.

 Розстановка зроблена з предметів. По мірі надходження нових підручників, продовжувала поповнюватися й редагуватися картотека підручників.

Робота щодо збереження фонду

Особливо цінні видання (словники, енциклопедії, довідники) зберігаються на окремому стелажі. Один раз в півріччя проводжу перевірку збереження книжкового фонду. Раз на місяць перевіряю читацькі формуляри з метою контролю вчасного повернення до бібліотеки виданих книг, з боржниками веду відповідну роботу. У разі втрати бібліотечних книг читачі відшкодовують вартість. В бібліотеці працює читацький зал, де учні працюють з цінними виданнями. Та комп’ютерами.

 

Бібліотекою школи не була організовано передплату  періодичних видань. За 2019/2020 навчальний рік за бюджетні кошти  надійшло  підручників для учнів  2,6,11класу. Проблемним залишається і питання забезпеченості учнів  7 та 4 класу з молдовською мовою начання  підручниками за новою програмою.

В бібліотеці працюють 2 комп’ютера.

 

 

Робота із самоосвіти: використовую в своїй роботі інформацію з фахових видань («Шкільна бібліотека», накази, листи, інструкції про бібліотечний фонд, Інтернет - сайти бібліотек та бібліотечної діяльності шкільних бібліотек»), а також досвід кращих шкільних бібліотек, відвідую семінари. Вдосконалюю традиційні і застосовую нові інноваційні технології.

Аналізуючи роботу шкільної бібліотеки за 2019/2020 навчальний рік, можна зробити наступний висновок: Шкільна бібліотека протягом року надавала допомогу вчителям, класним керівникам у проведенні масових заходів, класних годин. Проводився підбір літератури, сценаріїв, віршів; оформлялися книжкові виставки. Бібліотека пропагувала читання. Намагалася добитися систематичного читання, прищепила інтерес до періодичної преси, вела роботу з читацьким активом. Робота бібліотеки проводилась згідно з планом бібліотеки та планом роботи школи на 2019/2020 навчального року.

Основні завдання, поставлені на цей навчальний рік, виконані.

Виявлено основні проблеми, над якими необхідно працювати в 2020/2021 навчального року:

• Знизилася читацька активність учнів, книгу замінив Інтернет.

Немає на сайті школи бібліотечної сторінки.

• Застарілий фонд художньої літератури.

Завдання, над якими варто працювати в наступному році:

1. Активізувати читацьку активність у школярів, знаходити нові форми залучення дітей до читання.

2. Поповнювати фонд новою  художньою та дитячої літературою, на протязі навчального року проводити акцію «Подаруй бібліотеці книгу».

3. Продовжити роботу над підвищенням якості і доступності інформації, якістю обслуговування користувачів.

4. Формувати естетичну та екологічну культуру і інтерес до здорового способу життя.

5. Створити сторінку шкільної бібліотеки на сайті школи

 

ІІ. Основні завдання і напрямки роботи шкільної бібліотеки на 2020/2021 навчальний рік

 

Бiблiотека Старосільської  загальноосвiтньої школи I-III ступенiв  основною метою має забезпечення iнформацiєю навчально-виховного процесу. Діяльність шкільної буде спрямована на виховання в учнів інформаційної культури, любові до книги, культури читання, вміння користуватись бібліотекою, а також на забезпечення різноманітного змісту навчального процесу, всебічне сприяння підвищенню методичної майстерності вчителів шляхом пропаганди педагогічної літератури та інформації про неї. Особлива увага буде приділятися широкій популяризації української літератури, літератури з питань освіти, історії і культури українського народу та поваги до рідної мови, національно-культурних і духовних надбань нашого народу.

Виходячи iз основних завдань державної програми "Освiта", Закону України "Про загальну середню освiту", Концепцiї нацiональної програми iнформатизацiї України, Концепцiї iнформатизацiї загальноосвiтнiх навчальних закладiв, Закону України "Про нацiональну програму iнформатизацiї", положення про загальноосвiтнiй навчальний заклад, Нацiональної доктрини розвитку освiти України в 21 сторiччi, Конституцiї України, Концепцiї Державної цiльової програми пiдтримки та розвитку читання на перiод до 2018 року

У 2020/2021 навчальному роцi перед бiблiотекою школи постають такi задачi:

Створення умов для розвитку iнтелектуального потенцiалу нацiї,зокрема шляхом пiдвищення читацької активностi, рiвня культурної компетентностi та зацiкавленостi учнiв у користуваннi друкованою книгою як джерелом iнформацiї;

Виховання в учнiв поваги до державних символiв України, Конституцiї України, свiдомого ставлення до обов'язкiв людини i громадянина;

Пошук нових форм роботи з виховання в учнiв загальнолюдських цiнностей, гуманiзму, милосердя, духовностi, естетичної, трудової, економiчної культури,здорового способу життя;

Використання рiзноманiтних форм i методiв краєзнавчої роботи. Виховання любовi до рiдного краю, пробудження iнтересу до iсторiї та сучасних проблем  батьківщини;

Iнформацiйне обслуговування педагогiв, спрямоване на пiдвищення їх методичної та педагогiчної майстерностi;

Своєчасне забезпечення учнiв та педагогiв навчальною, художньою та методичною лiтературою;

Подальший розвиток iнформативної функцiї бiблiотеки як iнформативно-культурного центру загальноосвiтнього навчального закладу;

ІІІ. Обслуговування учнів, пропаганда книги, організація роботи абонемента та бібліотеки

1. Робота з читачами щодо формування і задоволення їх читацьких потреб.

№ з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Відмітка про виконання

1.

Провести перереєстрацію читачів на 2020/2021 навчальний рік

03.09.2020

Бібліотекар

 

2.

Здійснювати прийом і технічну обробку нової літератури і підручників

Протягом року

Бібліотекар

 

3.

Виступати на батьківських зборах з інформацією щодо правил користування навчальною і художньою літературою

Протягом року

Бібліотекар

 

5.

Для заохочення учнів до читання, провести читацьку конференцію «Мій друг книга!»

Вересень

Бібліотекар

 

7.

Провести День дитячої та юнацької книги

Лютий

Бібліотекар

 

8.

Гра –конкурс «Ключ від бібліотеки»

Жовтень

Бібліотекар

 

9.

Літературне лото «Вгадай героя» 9 клас

Листопад

Бібліотекар

Класний керівник

 

10.

Ділова гра «Я працюю перекладачем» Для  1-4 класів

Листопад

Бібліотекар

 

11.

Весела вікторина  Для учнів 5-6 класів»

Березень

Бібліотекар Класний керівник

 

12.

Ток-шоу «Поговоримо про книгу» Для 5-9 класів

Травень

Бібліотекар Класний керівник

 

13.

Літературна гра « Мандрівка у чудовий світ казок» Для молодших школярів

Квітень

Бібліотекар

Педагог організатор

 

ІV. Індивідуальна робота з читачами

№ з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Відмітка про виконання

1.

Проведення рекомендаційних бесід з учнями під час видачі літератури

Протягом року

Бібліотекар

 

2.

Бесіди про прочитану книгу

Протягом року

Бібліотекар

 

3.

Проведення консультацій під час вибору учнями книг, допомога у виборі книг

Протягом року

Бібліотекар

 

4.

Провести анкетування учнів з подальшого індивідуального підходу

Вересень

Бібліотекар

 

V. Взаємодія шкільної бібліотеки з педпрацівниками

№ з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Відмітка про виконання

1.

Інформаційне забезпечення вчителів новинками літератури, що надійшла до бібліотеки. Обладнати виставки і поновлювати  їх у ході надходження нової літератури:

- «Педагогічні новинки»

- «На допомогу класному керівнику»;

-«Знайомтесь, нова книга»

Протягом року

Бібліотекар

 

2.

Проводити огляди новинок з педагогіки на педрадах, на засіданнях методичних об’єднань 

Протягом року

Бібліотекар

 

3.

Постійно надавати допомогу вчителям у підборі літератури для доповідей  на педрадах і інших засіданнях

Протягом року

Бібліотекар

 

4.

Організація книжкової виставки на допомогу вчителям-предметникам:

- «На допомогу вчителю-предметнику»

Протягом року

Бібліотекар

 

5.

Організація видачі (прийому) підручників класним керівникам 1-11 класів

Вересень, кінець навчального року

Бібліотекар

Класні керівникі

 

6.

Проведення разом з класними керівниками бесід з батьками учнів та учнями про збереження підручників і художньої літератури

- «Підручник у вашому житті»

- «Дитина і книга»

Протягом року

Бібліотекар

 

7.

Допомога класних керівників у перевірці підручників протягом року

Протягом року

Бібліотекар

 

 

 

 

VІ. Масова робота з популяризації літератури

№ з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Відмітка про виконання

1.

- Виставка «1вересня – День знань»

28.08.2020

Бібліотекар

 

2.

Конкурс малюнків на тему «Мій улюблений герой»

30.09.2020

Бібліотекар

 

3.

Місячник  бібліотеки:

- Екскурсії учнів до бібліотеки

- тиждень родинного читання «Я прочитаю тобі казку» - Конкурс творів «Мій улюблений герой» 9-11 класи

- Гала концерт  «Вернісаж улюблених героїв»

Вереснь

 

Бібліотекар

 

4.

Оформлення книжкової виставки до Дня української армії

14.10.2020

Бібліотекар

 

5.

Книжкова виставка до Дня Збройних Сил України «Козацькому роду – нема переводу»

04.12.2020

Бібліотекар

 

6.

Книжкова виставка «Україна -моя країна»

Протягом року

Бібліотекар

 

7.

Виставка до дня Миру «Ми за мир на всій землі»

25.09.2020

Бібліотекар

 

8.

Пропаганда літератури:  оформлення ілюстративної виставки «Свято Нового року та Різдва Христового у різних країнах та в різних народів»

Грудень

Бібліотекар

 

9.

Конкурс найкращого відгуку учнів про книгу

Протягом року

Бібліотекар

 

10.

Провести тиждень Шевченківської книги. Оформлення  виставки «Полюбімо Україну Шевченківською любов’ю»

Березень

Бібліотекар

 

11.

Провести ранок для молодших школярів «Пам’ятаймо героїв наших імена»

Травень

Бібліотекар

 

12.

Організувати виставку «Чорнобилю кажемо – ні!»

Квітень

Бібліотекар

 

13.

Організувати виставку – вернісаж дитячих малюнків, аплікацій, вишиванок до Дня Матері

Травень

Бібліотекар

 

 

VІІ. Інформаційна та довідково-бібліографічна робота

І. Інформаційно-бібліографічна діяльність бібліотеки.

№ з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Відмітка про виконання

1.

Вести облік у «Щоденнику роботи бібліотеки»

Протягом року

Бібліотекар

 

2.

Проводити інформаційно-бібліографічні огляди книг і періодики

Протягом року

Бібліотекар

 

3.

Складати рекомендаційні списки для учнів і вчителів

Протягом року

Бібліотекар

 

 

ІІ. Популяризація бібліотечно-бібліографічних знань

№ з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Відмітка про виконання

1.

Провести бібліотечно-бібліографічні уроки з метою популяризації бібліотечно-бібліографічних знань

Протягом року

Бібліотекар

 

2.

Ознайомити учнів з правилами користування бібліотекою, системою запису, розстановкою фонду

Вересень

Бібліотекар

 

3.

Ознайомити учнів з АК/СК

Жовтень

Бібліотекар

 

4.

Ознайомити учнів з СКС

Листопад

Бібліотекар

 

5.

Бесіда «Як вибрати книгу за каталогами?»

Грудень

Бібліотекар

 

 

ІІІ. Краєзнавча робота

№ з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Відмітка про виконання

1.

Оформити краєзнавчу виставку

- «Мій край – моя Земля»;

Протягом року

Бібліотекар

 

2.

Підготувати пам’ятки читачам, інформаційні листи

Протягом року

Бібліотекар

 

 

ІV. Ведення довідково-бібліографічного апарату

№ з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Відмітка про виконання

1.

Оформити «Журнал виконаних довідок»

До 03.09.2019

Бібліотекар

 

2.

Ведення АК і СК

Протягом року

Бібліотекар

 

3.

Проводити бібліографічні консультації

Протягом року

Бібліотекар

 

VІІІ. Формування бібліотечною фонду

І. Комплектування. Організація фонду. Розстановка. Списання.

№ з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Відмітка про виконання

1.

Перевіряти фонд підручників, а також фонд художньої літератури та методичної з метою виявлення застарілої і зношеної літератури і списати її

Протягом року

Бібліотекар

 

2.

Привести в належний стан документацію бібліотеки

Протягом року

Бібліотекар

 

3.

Продовжити обробку художньої літератури та методичної літератури згідно таблиць ББК

Протягом року

Бібліотекар

 

4.

Оформити підписку на періодичні видання

Жовтень

Бібліотекар

 

5.

Провести аналіз використання складу фонду

В кінці року

 

Бібліотекар

 

6.

Організувати відкритий доступ до фонду

Протягом року

Бібліотекар

 

7.

Звірка «Книги  сумарного обліку» з даними звітами

Протягом року

Бібліотекар

 

8.

Облік та аналіз відмов читачам

Протягом року

Бібліотекар

 

9.

Вивчення складу фонду з питань використання конкретних розділів бібліотекою фонду з метою його якісного поліпшення, усунення недоліків

Протягом року

Бібліотекар

 

 

ІІ. Збереження книжкового фонду

№ з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Відмітка про виконання

1.

Організувати роботу «Книжкової лікарні»

Протягом року

Бібліотекар

 

2.

Перевірка читацьких формулярів з метою виявлення  боржників і повідомити їх про це

Кожен місяць

Бібліотекар

 

ІV. Бібліотечна рада

№ з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Відмітка про виконання

1.

Переобрати раду бібліотеку

04.09.2020.

Бібліотекар

 

2.

Обрати бібліотекарів класів 

До 10.09.2020

Бібліотекар Класний керівник

 

3.

Випуск газети «Читайлик»

Кожен місяць

Бібліотекар

 

 

Х. Організаційно-методична робота

№ з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Відмітка про виконання

1.

Оперативне ведення бібліотечної документації:

- «Книга сумарного обліку»;

«Інвентарна книга підручників»;

«Інвентарна книга художньої літератури та методичної літератури»

«Щоденник роботи бібліотеки»

Протягом року

Бібліотекар

 

2.

Систематично відвідувати семінари шкільних бібліотекарів  

Протягом року

Бібліотекар

 

ХІ. Робота з активом        

№ з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Відмітка про виконання

1.

Вибрати актив учнів для допомоги в роботі шкільної бібліотеки

До 10.09.2020.

Бібліотекар

 

2.

Допомога учнів-активістів у проведенні рейдів перевірки підручників

Кожен місяць

Бібліотекар

 

ХІІ. Робота з батьками

№ з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Відмітка про виконання

1.

Екскурсія батьків до бібліотеки

03.09.2020

Бібліотекар

 

2.

Проводити з батьками учнів бесіди про роль читання в житті дітей:

- «Дитина і книга»;

- «Книга вчить, як на світі жить»

Протягом року

Бібліотекар

 

3.

Підготувати  ряд лекцій для батьків

- «Роль книги в житті вашої дитини»;

- «Ваша домашня бібліотека»

Протягом року

Бібліотекар

 

4.

Провести анкетування батьків «Книга у вашому домі»

Жовтень

Бібліотекар

 

5.

Виставка «Книга для сімейного читання»

Протягом року

Бібліотекар

 

 

 

ХІІІ. Робота над веб-сторiнкою шкiльної бiблiотеки на сайтi школи

Змiст роботи

Час провед.

Вiдповiдальн.

1

Розмiщення у роздiлi "Шкiльна бiблiотека" на сайтi школи корисних посилань, iнформацiйних матерiалiв за тематичними добiрками.

Протягом року

Бiблiотекар